
15 Marca - Światowy Dzień Konsumenta

Przepisy o pozasądowym rozstrzyganiu sporów konsumenckich obowiązują od 10 stycznia 2017.
Mediacje konsumenckie mogą dotyczyć sytuacji, jeśli mamy doczynienia m. in. z nieprawidłowo wykonaną usługą, wadliwym towarem, odmową uznania złożonej reklamacji, zwłoką w dostarczeniu produktu itp.
PAMIĘTAJMY, ŻE WŁAŚNIE TEN JEDEN NIEZADOWOLONY KLIENT MOŻE WPŁYNĄĆ NA DECYZJĘ ZAKUPOWĄ NAWET KILKUSET POTENCJALNYCH KLIENTÓW.
Jakie korzyści przyniesie mediacja dla konsumenta i przedsiębiorcy?
✔️Mediacja pozwala na kreatywne rozwiązania sporu,
✔️ W mediacji strony zawsze są wygrane, co niestety jest niemozliwe na drodze postępowania sądowego.
✔️Niskie koszty,
✔️Dobrowolność udziału
✔️Satysfakcja z polubownego rozwiązania sporu
✔️ Poufność, wszystkie informacje będą zachowane w tajemnicy przez mediatora, który jest oczywiście bezstronny.